sobota, 8 sierpnia 2015

EVIL STORY LOVE 2

No i jest! Druga część evil-story-love!

http://www.evil-story-love-2.blogspot.com/

Szczerze wam powiem, że nadal nie jestem tak na 100% pewna tej drugiej części. Nadal nie wiem czy ktoś w ogóle będzie to czytał i komentował, ale mam jednak wielką nadzieję, że będziecie.
Więc bardzo was proszę niech każdy przeczyta i skomentuje prolog, bo komentarze bardzo motywują do dalszej pracy tym bardziej jak się zaczyna, a ja przecież zaczynam. Niby nadal jest to historia Justina i Bueny, ale jednak jest to coś zupełnie nowego. Mam mnóstwo pomysłów na drugą część i mam nadzieję, że przyjmiecie ją tak dobrze jak pierwszą i że będziecie ze mną od początku aż do samego końca.
To ostatni post na tym blogu. Ostatnia informacja tutaj.
Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na mojego aska ask.fm/Swaggie385 ;)
Jedyne co mi pozostaje to zaprosić was do czytania prologu drugiej części i mieć nadzieję, że wam się spodoba.
I jeszcze raz bardzo wam dziękuje za ten blog, bo tworzyliście go razem ze mną 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz