czwartek, 16 lipca 2015

DRUGA CZĘŚĆ EVIL-STORY-LOVE

Wiem, że dawno mnie tu nie było. Nie będę się tłumaczyć, ponieważ było to związane z moimi prywatnymi sprawami i problemami. Właśnie dlatego druga część evil-story-love nadal się nie pojawiła, ale już jest lepiej. Tęsknie za pisaniem, zebrałam dużo sił, mam dużo weny i czuję, że to jest dobry czas na to by wrócić. Nie wiem tylko czy w ogóle jeszcze ktoś tu wchodzi, czy ktoś czeka...
Więc teraz prośba do wszystkich którzy jednak nadal tu zaglądają i czekają na drugą część tego opowiadania. Komentujcie. Niech każdy dosłownie każdy kto czyta ten post napisze komentarz nie musi być on nie wiadomo jak długi, chciałabym tylko wiedzieć czy ktoś tu jeszcze jest i czy ktoś miałby ochotę czytać drugą część evil-story-love.
Jeśli osób będzie mało myślę, że to nie ma sensu.
Także czekam i zobaczę czy ktoś jeszcze pamięta o Justinie i Buenie i chciałby poznać ich dalsze losy.
I przepraszam za tak długą nieobecność.

9 komentarzy:

  1. O tak ja zdecydowanie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się już doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ugh ja też... Super że wracasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam ! :D juz nie mogę się doczekać *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka, czekałam na to. Na szczęście wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam,czekam,czekam,czekam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wciąż nie przeczytałam całej pierwszej części, ale jeśli kiedykolwiek wrócę do czytania blogów to na pewno twój będzie jednym z pierwszych, za które się zabiorę. kocham cię i oczywiście czekam na kolejną część ��

    OdpowiedzUsuń